• Posts
  • Followers
  • Following
  • Share

SUNDAY - Always looking forward ๐Ÿ˜ . Choregraphed & owned by Hazmi Flip . #75to62 #hiphopcardio #teamhazmiflip #intermittentfasting #misi100hari #zumbafitness #stayfit #stayhealthy #staybeautiful #stayhumble #shutupanddance #nike #adidas

Share 16 1

Haa! Pening kepala, takde duit belanja Kecewa kerana orang lain shopping selamba Nak merasa, nak join sekali bersama Mereka-mereka yang viral trending semasa Nak apa yang dia ada Aku nak orang berkata: "Adakah ia Subang Jaya, hari-hari hari raya ahh?" Tak sanggup tunggu lama Takde duit, takde masa Aku jumpa satu brader Tanya cam mana, dia berkata Hey, isi ini borang Keluar wang berkoyan Korang jangan goyang (bayar kemudian, ooh) Mohon terus lulus Tandatangan terus Siapa taknak berlambak fulus Bagai bulan jatuh ke riba Nak duit, nak duit, dapat sekali bunga Jatuh bulan kan ada riba Nah duit, nah duit, sertakan bunga Jangan sampai kena sita Takde duit untuk bayar bunga Sampai boleh naik gila Rumah takde taman, masih ada bunga Yeahhh man! Serba satu,โ€ฆ . Song: Bunga by Altimet Choreographed & owned by Hazmi Flip . #75to62 #hiphopcardio #teamhazmiflip #intermittentfasting #misi100hari #zumbafitness #stayfit #stayhealthy #staybeautiful #stayhumble #shutupanddance #nike #adidas

Share 8 0

Saturday morning, teman our cikgu Hazmi. 7.40am dah tercegat kat situ ๐Ÿ˜‚ . #jomkurus #hiphopcardio #dancefitness #teamhazmiflip #stayfit #stayhumble #stayhealthy #staybeautiful #shutupanddance

Share 23 4
annajoemakeover. Good nite ๐Ÿ˜˜

Good nite ๐Ÿ˜˜

Share 16 2
annajoemakeover. How To Eat Healthy, Lose Weight & Feel Awesome Everyday
.
#Repost @ila

How To Eat Healthy, Lose Weight & Feel Awesome Everyday . #Repost @ilanatrah โ€ข โ€ข โ€ข โ€ข โ€ข JOM semua, kita lakukan anjakan paradigma. Dalam setahun dapat buat 2x jer #misi100hari nie - Bila mula ? 26/1/2019 - 9/5/2019 Berapa lama ? 100 HARI - Banyak benda yg korang akan dapat! Semua jenis ilmu nak kasi sedut supaya selama - selama nya FAHAM dan TAHU konsep nak kurus ๐Ÿ˜‰ - Apa yg korang akan dapat? โœ…Akses kepada private Facebook community โœ… Active Online Group Coaching โœ… Pemantauan Makanan Harian โœ… Video bersiri ( Konsep Intermittent Fasting, Konsep Suku Suku Separuh, Konsep Ketogenic Diet, Panduan Baca Label, Panduan Nutrisi ) - Ada BONUS jugak! Whatsapp Ila 018-203 1790 untuk lebih info. Link dekat profile ๐Ÿ˜‰ - #misi100hariilanatrah #100dayswithilanatrah #ilanatrahonlinegroupcoaching #onlineweightloss #intermittentfastingmalaysia #intermittentfasting #coachinggroup #onlineweightlosscoach

Share 6 0
annajoemakeover. If you want to know me, look inside my heart.
94/100 Days
.
#intermitt
Share 21 2
annajoemakeover. Muhasabah diri. Semuanya milik Allah. Assalamualaikum & Selamat Pagi.

Muhasabah diri. Semuanya milik Allah. Assalamualaikum & Selamat Pagi.

Share 16 0
annajoemakeover. Bila nak buat mokcik ko?! ๐Ÿ˜‚
.
#Repost @dancemundial

Bila nak buat mokcik ko?! ๐Ÿ˜‚ . #Repost @dancemundial

Share 9 10
annajoemakeover. Nothing comes easily. Slow and steady wins the race. The road may be b

Nothing comes easily. Slow and steady wins the race. The road may be bumpy but stay committed to the process . #intermittentfasting #misi100hari #stayfit #stayhealthy #staybeautiful #stayhumble

Share 50 17
annajoemakeover. I survived my 2nd class lastnite ๐Ÿ˜
.
#zumbafitness #stayfit #stayheal

I survived my 2nd class lastnite ๐Ÿ˜ . #zumbafitness #stayfit #stayhealthy #staybeautiful #stayhumble

Share 18 2

Day 93/100 Days Positive Thinking ใ€‹ Feel Good ใ€‹ Regular Exercise ใ€‹ Eat Clean ใ€‹ Healthy Living โค Thank you to my sistur @ilanatrah and let's archive our target!! ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช . #intermittentfasting #misi100hari #stayfit #stayhealthy #staybeautiful #stayhumble

Share 25 1

HIPHOP Cardio evening class with my buddies ๐Ÿ˜˜ . #hiphopcardio #stayfit #stayhealthy #staybeautiful #stayhumble

Share 19 1
annajoemakeover. Ni je ๐Ÿ˜‚
Day 92/100 Days
.
#intermittentfasting #if #misi100hari #stay
Share 21 13