Teluk Sari

Posts Share
anual08. Raye kelima bersame enjin sangkut.. #hartapusaka
#penyabongcaster 
#te

Raye kelima bersame enjin sangkut.. #hartapusaka #penyabongcaster #teamrayamersing #thinkpositiveandjustdoit

Share 145 4
aem_ibrahim. Bile dipandang tiada seri, bile dicuit iye menari.. Apekah iye??

Bile dipandang tiada seri, bile dicuit iye menari.. Apekah iye??

Share 230 4
harizhazis. Thumbs up for the best experience 👍💙

Thumbs up for the best experience 👍💙

Share 284 11
ikhlas_othman. Kroni Y. #y15zrmalaya #yamaha #y15zr

Kroni Y. #y15zrmalaya #yamaha #y15zr

Share 218 1
_nqrsydn17. tak semua yg kita nak akan dapat , tak semua benda yg kita ada akan ke

tak semua yg kita nak akan dapat , tak semua benda yg kita ada akan kekal slamanya🍃

Share 543 1
cahayapetunjukdiri. Cabaran Integrasi Pasukan Badan Beruniform 2018
\"Together We Stand\"

Cabaran Integrasi Pasukan Badan Beruniform 2018 "Together We Stand"

Share 67 2
fathillah97_. Selamat menunaikan ibadah haji,semoga sehat selalu disana, kembali ket

Selamat menunaikan ibadah haji,semoga sehat selalu disana, kembali ketanah air dalam keadaan sehat, dimudahkan selama menunaikan ibadah haji, semoga mendapatkan predikat haji yang mabrur. Amiin ya Rabbal alamin.

Share 50 4
ita.raf13_. Kita pernah melakukan semuanya bersama-sama,Melewati jalan berbatu,Ber

Kita pernah melakukan semuanya bersama-sama,Melewati jalan berbatu,Berjalan di atas jalanan terjal,Atau hanya sekedar menahan beratnya rasa lapar.ketika kita melakukan semuanya,Kamu harus tahu,Apa yg aku lakukan kepadamu menunjukkan bahwa betapa pentingnya dirimu dalam hidupku🤗💚💞💘 #lfl💛 #fff😊 #kekinianhits #instagramhub #latepost

Share 45 18
norfathiahidris. My happiness-The Ismail Daud clans 🌹❤️ Halim, we waiting for u ok. Lo

My happiness-The Ismail Daud clans 🌹❤️ Halim, we waiting for u ok. Love u.💗

Share 42 3
aqmil_azmi. Bila kau annoying, hanya kawan2 baik kau je boleh layan. Tq di atas ke

Bila kau annoying, hanya kawan2 baik kau je boleh layan. Tq di atas kesabaran mengambil shot ni @anizajasni ...🤣🤣🤣

Share 50 4
aqmil_azmi. Percubaan menjadi seorang chinese tidak berjaya. Dah jawa, jawa je lah

Percubaan menjadi seorang chinese tidak berjaya. Dah jawa, jawa je lah 😌

Share 53 1
aqmil_azmi. Pusing pening.

Pusing pening.

Share 35 0
nenda_chantara. Unik...!!

Unik...!!

Share 24 0
nenda_chantara. Assalmkm & good morning..
#KgTeluk Sari

Assalmkm & good morning.. #KgTeluk Sari

Share 17 0
nenda_chantara. Assalmkm & good morning..
Ini antara view yg sy X nk tlpas pndang skal

Assalmkm & good morning.. Ini antara view yg sy X nk tlpas pndang skalipn bile berada kt sini..

Share 11 0
nenda_chantara. Bhari raye di umh pindok kami di mersing plk...

Bhari raye di umh pindok kami di mersing plk...

Share 19 0
nenda_chantara. Siap gk mnganyam ktupat ni..dh bole gerak blik ke Jb nih..

Siap gk mnganyam ktupat ni..dh bole gerak blik ke Jb nih..

Share 23 0
nenda_chantara. Dh marah tp dia wat “dhekkk” jer mkn ayam goreng tu kt ats katil yer c

Dh marah tp dia wat “dhekkk” jer mkn ayam goreng tu kt ats katil yer cucu...🙄🙄

Share 33 1
sallehnoh. #beachhopping #mersing
Share 6 0
nenda_chantara. Assalammualaikum & selamat pagi bumi Mersing!!
#indahnyaciptaanmuyaAll

Assalammualaikum & selamat pagi bumi Mersing!! #indahnyaciptaanmuyaAllah

Share 22 0