(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
wa_one79. Hi, Cablin is here. Apa kabar, Para LAKI? It’s been a while, eh? ⠀
⠀ ⠀

Hi, Cablin is here. Apa kabar, Para LAKI? It’s been a while, eh? ⠀ ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Saya punya cerita, tentang seorang kawan yang merasa dikecewakan oleh hidungnya sendiri. Dia sulit menerima bahwa parfum barunya bisa berubah aroma ketika bersentuhan dengan kulitnya. Padahal, dia telah merogoh kantongnya cukup dalam demi parfum mahal itu karena aromanya yang sangat memikat di tubuh temannya. ⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Apa yang salah? Kenapa aroma parfum bisa berubah ketika digunakan oleh orang berbeda? ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Well, I hate making assumptions. So, I did my research. ⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Ada 4 jawaban untuk tanya itu. Semuanya saling terkait, menyumbang efek ke kondisi kulit. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Apa saja? (1) Jenis kulit, (2) PH kulit, (3) Lingkungan, dan (4) Lifestyle ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Ingin tahu detailnya? Bare with me. Cablin akan kembali di postingan selanjutnya! ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ------------ PS: Lu Laki, kan?! Grab your LAKI signature today. Klik link di bio. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #parfumLAKI #mensfragrance #parfumpremium #perfumehack #lulakikan #FindYourCharacter #parfumtips #parfumbranded

Share 7 0
deepthinkerl. As promised, Cablin’s back! Mari bercerita tentang bagaimana pengaruh

As promised, Cablin’s back! Mari bercerita tentang bagaimana pengaruh tipe kulit ke aroma parfum. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ Btw, do you know your skin type? Kabar beredar di luar sana, laki-laki cenderung cuek dengan kondisi kulit. Hmm… Man, this is not good. Sebagus apa pun kualitas parfum yang kamu gunakan, aromanya tidak akan maksimal jika disemprotkan ke kulit kering. Remember, parfum harus disemprotkan ke kulit, bukan ke baju. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ Kulit kering tidak memiliki cukup minyak alami. Akibatnya? Ketika bersentuhan dengan kulit, molekul aroma akan menguap dengan sangat cepat. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ So, Cablin, apa solusi untuk pemilik kulit kering? Kalian mungkin bertanya. Here are my tips. Pertahankan kelembaban alami kulitmu dengan minum air putih yang cukup. Pakai sabun mandi yang tidak mengikis minyak alami kulit. Gunakan moisturizer atau lotion untuk kulit kulit kering sebelum menggunakan parfum, terutama setelah mandi. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ That’s it. Au revoir! ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ——————ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ PS: Lu laki, kan?! Grab your LAKI signature today. Klik link di bio. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #parfumLAKI #mensfragrance #parfumpremium #perfumehack #lulakikan #FindYourCharacter #parfumtips #parfumbranded #nicheperfumes

Share 5 0
starsignscent. HERE ARE OUR PERFUME HACKS for applying and storing your perfumes⠀⠀⠀⠀⠀

HERE ARE OUR PERFUME HACKS for applying and storing your perfumes⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 1. Don’t Dab—Just Spray⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ If you rub your wrists together, the top notes will be forced to disappear quicker than intended.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 2. Apply an unscented lotion before your fragrance⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Oily complexions maintain fragrances longer.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 3. Spray your perfume right after taking a shower and before getting dressed. Moisture on your skin helps lock in the scent. In addition to this, it will also prevent the fragrance from staining delicate clothes or jewellery.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 4. Target the ankles, the hair, and other unlikely yet optimal spots on your body when spraying perfume⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ To make your scent last longer, choose a couple target areas (not all of them at once) from your neck, inside your elbows, below your midriff, behind your knees and on your ankles and calves. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 5. Don’t store your perfume in the bathroom or other damp, warm places. Heat, light, and humidity will break down the perfume and lessen the quality of the fragrance.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 6. The Best Perfumes Come in Small Packages⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Precious as it is, perfume should be consumed at a brisk pace. Keeping a half-used bottle on your shelf allows oxygen (the “natural enemy of perfume,” says Kurkdjian) to slowly break down the scent’s molecules, altering its composition. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ... for more read the article on our website ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #saggitarius♐️ #aquarius #perfumetips #perthbeauty #perfumewanita #perfumemalaysia #organicperfume ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #starsignscents⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #starsignscent⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #organicperfume⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #zodiacsigns⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #starsigns⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #starsignperfume ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #organicbeauty⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #organicbeautyblogger⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #organicbeautyproducts⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #essentialoils⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #naturalbeauty⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #beautyblogger⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #perfumehack⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #parfum #perfumesimportados #fragrances #perfumeoriginal #fragancias #perfumelover #perfumeaddict #perfumelovers #perfumeshop #perfumesfemininos

Share 19 0
johcollection. SWIPE ➡️➡️➡️ TO READ GREAT PERFUME TIPS THAT WILL SET YOUR PERFUME TO

SWIPE ➡️➡️➡️ TO READ GREAT PERFUME TIPS THAT WILL SET YOUR PERFUME TO LAST ALL DAY. 🔥🔥🔥 #howtowearperfume #perfumehack #perfumery #scent #fragnance #smellgood #perfumelovers

Share 2 0
Advertisement
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Dear Customers, Perfumes/Fragrances do not mask body odour. Don’t buy perfumes for the sake of masking body odour, you’ll end up smelling like a bag of crayfish. Have a bath and use your deodorants. You apply perfumes on a clean body, not a dirty one. #perfumetips #perfumehack #smellluxurious #bharffordablefev

Share 138 0
scentsbynifa. Its raining, you know what perfume you should be wearing? 
VELVET OUD!

Its raining, you know what perfume you should be wearing? VELVET OUD! Smells almost like Tuscan leather with a most prominent, sweet oud and Oriental spices that forever makes you feel you're being hugged by your perfume! Disclaimer other's might want to hug you too🙄🙄 . Just N9,000 only Never mind the rain we can deliver😃 #scents #rain #scentsbynifa #PerfumeOil #phcity #Perfumecollection #perfumehack #professionaltip

Share 14 0
acacia.exclusive. \"BAU TAK TAHAN LAMA PON. KATA TAHAN LAMA\"
.
Haaaa ramai yang macam ni

"BAU TAK TAHAN LAMA PON. KATA TAHAN LAMA" . Haaaa ramai yang macam ni kan. Nak perfume yang tahan lama. Sebelum tu, korang tahu tak perfume korang pakai tu jenis apa. . Perfume ni ada banyak jenis taw. • Parfum • Eau De Parfum (EDP) • Eau De Toilette (EDT) • Eau De Cologne (EDC) • Eau Fraiche (Body Mist) . Haaa baru tahu kan. Sebelum ni main beli je. Ketahanan bau perfume ni berbeza taw disebabkan bergantung kepada jumlah minyak pati yang ada dalam minyak wangi. . So, parfum mengandungi 20-30% minyak pati so tak hairanlah bau dia lagi mahal dan ketahanan bau dia boleh sampai malam kan 😍 . EDP pula mengandungi 10-20% minyak pati. Ketahanannya 8-12 jam. So korang nak pakai pergi kerja pon boleh. Balik kerja pon masih bau wangi lagi. . Dan juga seterusnya EDT, EDC dan body mist. Ketahanan baunya lebih singkat dalam 2-3 jam dan harganya pula jauh lebih murah berbanding EDP dan Parfum. . So korang pakai perfume yang mana satu? . #TeamMafizPower #TeamAcaciaPadu #sugarbombkl #sugarBomb #nakwangi #perfumemurah #hackperfume #perfumehack #perfumetahanlama #perfumemesrasolat

Share 3 0
sugarbombstokis_selangor. Assalamualaikum dan selamat pagi semua!

Nak share sikit pagi ni 🙈

K

Assalamualaikum dan selamat pagi semua! Nak share sikit pagi ni 🙈 Korang WAJIB tahu 😆 Sebelum sembur perfume kat pergelangan tangan tu, sapu dulu losyen taw. Perfume yang disembur pada tangan yang sudah disapu perfume lebih tahan lama berbanding tangan yang kering taw 🤭 Asyik mengeluh bau kejap je hilangkan? Haaa ni lah sebabnya. Sebab korang tak pakai losyen dulu 😆 So jangan lupa pakai losyen dulu sebelum spray perfume okay 😘 Nak wangi? #SugarBombJelah! #perfumehack #tipsperfume #nakwangi #sugarbomb #TeamMafizPower #perfumemesrasolat #perfumetravel #travelfriendly #perfumetahanlama #perfumemurah

Share 2 0
69scents. I have heard some people say they have more than one perfume they use

I have heard some people say they have more than one perfume they use at a period of time. A lady said she uses a particular perfume when she goes to party because it makes her feel comfortable around people. . When she's going to bed she uses Chloe perfume because it's cool and it communicates peace and serenity to her. She wears another type to work because she just wants to mind her business and get work done, while also attracting positive vibes only. . This got me thinking of asking you. How do you wear your perfume? . #69scents #perfumelover #perfumeshopinlagos #perfumeseller #shopperfumes #everlastingsmell #ubamarketplace19 #perfumery #perfumehack #naijabrandchick #naijafashionblogger #sme

Share 12 6

Hi, Cablin is here. Apa kabar, Para LAKI? It’s been a while, eh? ⠀ ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Saya punya cerita, tentang seorang kawan yang merasa dikecewakan oleh hidungnya sendiri. Dia sulit menerima bahwa parfum barunya bisa berubah aroma ketika bersentuhan dengan kulitnya. Padahal, dia telah merogoh kantongnya cukup dalam demi parfum mahal itu karena aromanya yang sangat memikat di tubuh temannya. ⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Apa yang salah? Kenapa aroma parfum bisa berubah ketika digunakan oleh orang berbeda? ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Well, I hate making assumptions. So, I did my research. ⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Ada 4 jawaban untuk tanya itu. Semuanya saling terkait, menyumbang efek ke kondisi kulit. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Apa saja? (1) Jenis kulit, (2) PH kulit, (3) Lingkungan, dan (4) Lifestyle ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Ingin tahu detailnya? Bare with me. Cablin akan kembali di postingan selanjutnya! ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ------------ PS: Lu Laki, kan?! Grab your LAKI signature today. Klik link di bio. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #parfumLAKI #mensfragrance #parfumpremium #perfumehack #lulakikan #FindYourCharacter #parfumtips #parfumbranded

Share 45 0

Raghba for Men: an Oriental fougere exotic fragrance (with top notes of Iris, lemon and lemon verbana, middle notes of violet leaf and heart notes of cedar, sandalwood, ambergris and leather) in other words it smells like a rich exotic prince😁 Raghba for men is a really nice clone for Green Irish Tweed by Creed, picture in the last slide. Great projection with 6-8hours longevity after application All for 8,000 For Enquiries and Purchase - Send a DM #scentsbynifa #PerfumeOil #Perfumecollection #perfumesinph #perfumehack #nicheperfume #perfumesinph #perfumeshopportharcourt #perfumeoilportharcourt

Share 15 0
nurzulaikhazaid. \"BAU TAK TAHAN LAMA PON. KATA TAHAN LAMA\"
.
Haaaa ramai yang macam ni

"BAU TAK TAHAN LAMA PON. KATA TAHAN LAMA" . Haaaa ramai yang macam ni kan. Nak perfume yang tahan lama. Sebelum tu, korang tahu tak perfume korang pakai tu jenis apa. . Perfume ni ada banyak jenis taw. • Parfum • Eau De Parfum (EDP) • Eau De Toilette (EDT) • Eau De Cologne (EDC) • Eau Fraiche (Body Mist) . Haaa baru tahu kan. Sebelum ni main beli je. Ketahanan bau perfume ni berbeza taw disebabkan bergantung kepada jumlah minyak pati yang ada dalam minyak wangi. . So, parfum mengandungi 20-30% minyak pati so tak hairanlah bau dia lagi mahal dan ketahanan bau dia boleh sampai malam kan 😍 . EDP pula mengandungi 10-20% minyak pati. Ketahanannya 8-12 jam. So korang nak pakai pergi kerja pon boleh. Balik kerja pon masih bau wangi lagi. . Dan juga seterusnya EDT, EDC dan body mist. Ketahanan baunya lebih singkat dalam 2-3 jam dan harganya pula jauh lebih murah berbanding EDP dan Parfum. . So korang pakai perfume yang mana satu? . #TeamMafizPower #sugarbombkl #sugarBomb #nakwangi #perfumemurah #hackperfume #perfumehack #perfumetahanlama #perfumemesrasolat

Share 1 0
starsignscent. To make your natural perfume last longer, pop it on different parts of

To make your natural perfume last longer, pop it on different parts of your body, like your ankles.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ StarSign Scents is a 100% natural and vegan perfume, which has been designed to last 3-4 hours because it does not contain alcohol in it. So carry your special fragrance around with you and spritz different parts of your body to maintain your unique fragrance throughout the day.

Share 5 1
69scents. Rub Vaseline on your pulse points before spraying your perfume to make

Rub Vaseline on your pulse points before spraying your perfume to make the scent last longer. The ointment, which is occlusive, will hold the fragrance to your skin longer than if you were to spray it onto dry skin. . #perfumehack #69scents #perfumeinkaduna #scent #originalperfumeinnigeria #perfumeshopinlagos #perfumeshop #naijafashionblogger #nigerianweddings #nigeriafashion #sme100 #perfumeinnigeria #naijabusinesstrend #fragrance #giftideas #smallbusinessinnigeria #bellanaijaonline #asoebibella #naijabrandchick #hustlersquare #giftstoreinlagos #womeninbusiness #naijaonlinestore #kadunabride #kadunaweddings

Share 8 0

Hi, Cablin is here. Apa kabar, Para LAKI? It’s been a while, eh? ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Saya punya cerita, tentang seorang kawan yang merasa dikecewakan oleh hidungnya sendiri. Dia sulit menerima bahwa parfum barunya bisa berubah aroma ketika bersentuhan dengan kulitnya. Padahal, dia telah merogoh kantongnya cukup dalam demi parfum mahal itu karena aromanya yang sangat memikat di tubuh temannya. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Apa yang salah? Kenapa aroma parfum bisa berubah ketika digunakan oleh orang berbeda? ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Well, I hate making assumptions. So, I did my research. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Ada 4 jawaban untuk tanya itu. Semuanya saling terkait, menyumbang efek ke kondisi kulit. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Apa saja? (1) Jenis kulit, (2) PH kulit, (3) Lingkungan, dan (4) Diet ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Ingin tahu detailnya? Bare with me. Cablin akan kembali di postingan selanjutnya! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ------------ PS: Lu Laki, kan?! Grab your LAKI signature today. Klik link di bio. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #parfumLAKI #mensfragrance #parfumpremium #perfumehack #lulakikan #FindYourCharacter #parfumtips

Share 275 3

The worst thing happened to me over the weekend! I legit sat on the floor wondering what to do😭😭 So I was in a hurry out, and because of a little hurry mixed with carelessness, I didn't keep my perfume bottle properly so it feel down and broke! This is was/is favorite bottle of perfume and its quite expensive too... To be honest I didn't know what to do at first. I just sat there on the floor next to all the broken pieces and wanted to start crying😭😭😭 Then a weird thought came to my head..... To use some of my clothes to pat the "splash zone" and I did unashamed😂😂 So now my question is... If your favorite bottle of perfume fell down and broke whatcha gonna do?😁😁😁 A. Ignore, cos I'm a big babe/guy B. Pat the splash zone like me. C. Cry because well, my village people have found me! Answer in the comment section! #scentsbynifa #PerfumeOil #perfumer #perfumesinph #perfumeshopportharcourt #perfumehack #perfumeoilportharcourt

Share 36 44
thebasicbouj. Perfume Hack✨
•
One thing that I NEED in my life is Perfume. Like, I s

Perfume Hack✨ • One thing that I NEED in my life is Perfume. Like, I shower and put deodorant but I always NEED to Smell Good... I’ve always been this way & I use to spend $100+ on some good perfume! To me, it’s worth it!🤗 • Since being on #OurJourneyToFreedom I have tried to cut unnecessary costs... one thing that’s been LIFE SAVING is this brand of Body Spray right here! 🙌🏽 • They make REPLICAS of High End Perfumes and they smell EXACTLY the same WITHOUT paying $50-$100+! 💸 • I legit have had coworkers say, “Ooh you’re wearing Bombshell! I love Bombshell!” Or “Ooh I love Juicy! I have that perfume, too!” 😍 • I smile and excitedly tell them I got it for only $5.98 from Wal-Mart!!! Their jaws ALWAYS hit the floor & they always think I’m lying. 😂 • If you don’t believe me, go check your local Wal-Mart or order it online. Your nose AND Wallet won’t be disappointed...You’re Welcome!😘 • #BeautyHack #PerfumeHack #BallinOnABudget #JuicyCouture #Bombshell #VictoriaSecret #Perfume #SmartMoney #FinancialPeace #PremiereEditions #DebtFreeJourney #DebtFreeCommunity #DFC

Share 54 5
lakishakhsitak. Hi, Cablin is here. Apa kabar, Para LAKI? It’s been a while, eh? ⠀
⠀ ⠀

Hi, Cablin is here. Apa kabar, Para LAKI? It’s been a while, eh? ⠀ ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Saya punya cerita, tentang seorang kawan yang merasa dikecewakan oleh hidungnya sendiri. Dia sulit menerima bahwa parfum barunya bisa berubah aroma ketika bersentuhan dengan kulitnya. Padahal, dia telah merogoh kantongnya cukup dalam demi parfum mahal itu karena aromanya yang sangat memikat di tubuh temannya. ⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Apa yang salah? Kenapa aroma parfum bisa berubah ketika digunakan oleh orang berbeda? ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Well, I hate making assumptions. So, I did my research. ⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Ada 4 jawaban untuk tanya itu. Semuanya saling terkait, menyumbang efek ke kondisi kulit. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Apa saja? (1) Jenis kulit, (2) PH kulit, (3) Lingkungan, dan (4) Lifestyle ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Ingin tahu detailnya? Bare with me. Cablin akan kembali di postingan selanjutnya! ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ------------ PS: Lu Laki, kan?! Grab your LAKI signature today. Klik link di bio. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #parfumLAKI #mensfragrance #parfumpremium #perfumehack #lulakikan #FindYourCharacter #parfumtips #parfumbranded

Share 4 0

Hi, Cablin is here. Apa kabar, Para LAKI? It’s been a while, eh? ⠀ ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Saya punya cerita, tentang seorang kawan yang merasa dikecewakan oleh hidungnya sendiri. Dia sulit menerima bahwa parfum barunya bisa berubah aroma ketika bersentuhan dengan kulitnya. Padahal, dia telah merogoh kantongnya cukup dalam demi parfum mahal itu karena aromanya yang sangat memikat di tubuh temannya. ⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Apa yang salah? Kenapa aroma parfum bisa berubah ketika digunakan oleh orang berbeda? ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Well, I hate making assumptions. So, I did my research. ⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Ada 4 jawaban untuk tanya itu. Semuanya saling terkait, menyumbang efek ke kondisi kulit. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Apa saja? (1) Jenis kulit, (2) PH kulit, (3) Lingkungan, dan (4) Lifestyle ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Ingin tahu detailnya? Bare with me. Cablin akan kembali di postingan selanjutnya! ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ------------ PS: Lu Laki, kan?! Grab your LAKI signature today. Klik link di bio. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #parfumLAKI #mensfragrance #parfumpremium #perfumehack #lulakikan #FindYourCharacter #parfumtips #parfumbranded

Share 11 0
Advertisement
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
mafiz_net. \"BAU TAK TAHAN LAMA PON. KATA TAHAN LAMA\"
.
Haaaa ramai yang macam ni

"BAU TAK TAHAN LAMA PON. KATA TAHAN LAMA" . Haaaa ramai yang macam ni kan. Nak perfume yang tahan lama. Sebelum tu, korang tahu tak perfume korang pakai tu jenis apa. . Perfume ni ada banyak jenis taw. • Parfum • Eau De Parfum (EDP) • Eau De Toilette (EDT) • Eau De Cologne (EDC) • Eau Fraiche (Body Mist) . Haaa baru tahu kan. Sebelum ni main beli je. Ketahanan bau perfume ni berbeza taw disebabkan bergantung kepada jumlah minyak pati yang ada dalam minyak wangi. . So, parfum mengandungi 20-30% minyak pati so tak hairanlah bau dia lagi mahal dan ketahanan bau dia boleh sampai malam kan 😍 . EDP pula mengandungi 10-20% minyak pati. Ketahanannya 8-12 jam. So korang nak pakai pergi kerja pon boleh. Balik kerja pon masih bau wangi lagi. . Dan juga seterusnya EDT, EDC dan body mist. Ketahanan baunya lebih singkat dalam 2-3 jam dan harganya pula jauh lebih murah berbanding EDP dan Parfum. . So korang pakai perfume yang mana satu? . #TeamMafizPower #sugarbombkl #sugarBomb #nakwangi #perfumemurah #hackperfume #perfumehack #perfumetahanlama #perfumemesrasolat

Share 10 0
lakiparfum.atim. As promised, Cablin’s back! Mari bercerita tentang bagaimana pengaruh

As promised, Cablin’s back! Mari bercerita tentang bagaimana pengaruh tipe kulit ke aroma parfum. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ Btw, do you know your skin type? Kabar beredar di luar sana, laki-laki cenderung cuek dengan kondisi kulit. Hmm… Man, this is not good. Sebagus apa pun kualitas parfum yang kamu gunakan, aromanya tidak akan maksimal jika disemprotkan ke kulit kering. Remember, parfum harus disemprotkan ke kulit, bukan ke baju. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ Kulit kering tidak memiliki cukup minyak alami. Akibatnya? Ketika bersentuhan dengan kulit, molekul aroma akan menguap dengan sangat cepat. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ So, Cablin, apa solusi untuk pemilik kulit kering? Kalian mungkin bertanya. Here are my tips. Pertahankan kelembaban alami kulitmu dengan minum air putih yang cukup. Pakai sabun mandi yang tidak mengikis minyak alami kulit. Gunakan moisturizer atau lotion untuk kulit kulit kering sebelum menggunakan parfum, terutama setelah mandi. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ That’s it. Au revoir! ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ——————ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ PS: Lu laki, kan?! Grab your LAKI signature today. Klik link di bio. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #parfumLAKI #mensfragrance #parfumpremium #perfumehack #lulakikan #FindYourCharacter #parfumtips #parfumbranded #nicheperfumes

Share 7 0

As promised, Cablin’s back! Mari bercerita tentang bagaimana pengaruh tipe kulit ke aroma parfum. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ Btw, do you know your skin type? Kabar beredar di luar sana, laki-laki cenderung cuek dengan kondisi kulit. Hmm… Man, this is not good. Sebagus apa pun kualitas parfum yang kamu gunakan, aromanya tidak akan maksimal jika disemprotkan ke kulit kering. Remember, parfum harus disemprotkan ke kulit, bukan ke baju. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ Kulit kering tidak memiliki cukup minyak alami. Akibatnya? Ketika bersentuhan dengan kulit, molekul aroma akan menguap dengan sangat cepat. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ So, Cablin, apa solusi untuk pemilik kulit kering? Kalian mungkin bertanya. Here are my tips. Pertahankan kelembaban alami kulitmu dengan minum air putih yang cukup. Pakai sabun mandi yang tidak mengikis minyak alami kulit. Gunakan moisturizer atau lotion untuk kulit kulit kering sebelum menggunakan parfum, terutama setelah mandi. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ That’s it. Au revoir! ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ——————ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ PS: Lu laki, kan?! Grab your LAKI signature today. Klik link di bio. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #parfumLAKI #mensfragrance #parfumpremium #perfumehack #lulakikan #FindYourCharacter #parfumtips #parfumbranded #nicheperfumes

Share 29 0

Perfume hack. Hope you find this helpful. #perfumehack #perfumetips #legitmoneyweek #legitmoneyweekco

Share 88 16
lakishakhsitak. As promised, Cablin’s back! Mari bercerita tentang bagaimana pengaruh

As promised, Cablin’s back! Mari bercerita tentang bagaimana pengaruh tipe kulit ke aroma parfum. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ Btw, do you know your skin type? Kabar beredar di luar sana, laki-laki cenderung cuek dengan kondisi kulit. Hmm… Man, this is not good. Sebagus apa pun kualitas parfum yang kamu gunakan, aromanya tidak akan maksimal jika disemprotkan ke kulit kering. Remember, parfum harus disemprotkan ke kulit, bukan ke baju. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ Kulit kering tidak memiliki cukup minyak alami. Akibatnya? Ketika bersentuhan dengan kulit, molekul aroma akan menguap dengan sangat cepat. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ So, Cablin, apa solusi untuk pemilik kulit kering? Kalian mungkin bertanya. Here are my tips. Pertahankan kelembaban alami kulitmu dengan minum air putih yang cukup. Pakai sabun mandi yang tidak mengikis minyak alami kulit. Gunakan moisturizer atau lotion untuk kulit kulit kering sebelum menggunakan parfum, terutama setelah mandi. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ That’s it. Au revoir! ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ——————ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ PS: Lu laki, kan?! Grab your LAKI signature today. Klik link di bio. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #parfumLAKI #mensfragrance #parfumpremium #perfumehack #lulakikan #FindYourCharacter #parfumtips #parfumbranded #nicheperfumes

Share 8 0

Do you want your clothes to smell nice too, without necessarily applying perfume? Here is an hack for you Our perfume oil is 👌🏽 perfect and affordable Wholesale deals also available Send a DM #royalclassicfragrances

Share 9 1

Perfume hacks . . . Did you know that putting Vaseline as base on your pulse points before applying perfume makes your fragrance scent last longer ? The ointment , which is occlusive will hold the fragrance to your skin longer than if you are to spray on dry skin. #perfumehack #wednesdaywisdom #luxury #wedpowersalez #hacks #ikoyi #ikeja #lekki #yaba #eaxztdoeaift #hacks #perfumecloset_ng

Share 357 2

Perfume hack. Hope you find this helpful. #perfumehack #perfumetips

Share 15 0

#PerfumeHack -Apply to your pulse points. . . Fragrance reacts to heat, so applying perfume to parts of your body that are likely to heat up throughout the day helps release the scent. As your body fluctuates in temperature, the perfume’s scent will develop as well. . . Pulse points include the nape of your neck, the insides of your elbows, your wrists and the backs of your knees.🥰🥰 . . #perfumeshop #perfumesale #perfumeph #abuja #affordableluxury #fragrances #scentoftheday #beautyblogger #kiss #naijaentrepreneur #thescentsstore #bellanaijaonline #lagosentrepreneur #stylemeafrica #stylevitae #bbnaija2019 #instascent #thestartupfairy

Share 18 0