(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
ainzainab83. dak sulung blk dari klinik
dan srpn tadi
terus bkurung dlm bilik
Dibu

dak sulung blk dari klinik dan srpn tadi terus bkurung dlm bilik Dibu mmg tak leh klu ank asyik tperap dlm bilik mula laa nak pgl2 ๐Ÿ˜… klu org tgk gan mata kasar Dibu mmg kasar dgn ank2 org jrg2 jumpa mesti kata Dibu garang dgn ank2 yerrr lemah lembut itu bkn Dibu Dibu mmg tak pdai ckp slow2 suara Dibu mmg kuat..Dibu rasa jiran2 pun dah tahu๐Ÿ˜…, mesti selalu dgr Dibu bising2.. tapi bkn bmakna Dibu tak syg ank2 mak mane gok tak syg ank..gilaa laa org tu klu betul tak syg ank.. ank2 ni ibarat nyawa sendiri dah ada masa Dibu mmg tegas biarlah ank2 Dibu nangis skrg dari Dibu yg menangis kemudian hari mbesarkan ank2 zaman skrg sgt mcabar risau, takut semua ada.. doa yg baik2 selalu, moga ank2 Dibu dan kalian tpelihara mjadi ank2 yg soleh solehah taat pada perintah Allah canggih mcm mane pun khidupan kita letak la Agama no 1, bila agama ptama insyAllah yg dtg baik2 shja..itulah yg Dibu sedang terapkan, biarlah org sekeliling ckp Dibu kg, Dibu mundur sekali pun Dibu sendiri pun tgh berusaha berubah berubah ke arah lbh baik utk mjadi cth tauladan ank2 perangai ank2, kitalah yg mcoraknye semuanye dtg dari kita sendiri ermmm pjg pulok eh, nak tulis sikit jah tadi ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜… #OkDoneDibuMbebelMlmIni #Sulung #QhaliffOmar #7yrsOld #DibuBapakPunyaAmanah #SyukurSelalu๐Ÿ’•

Share 0 2

Sisterhood ๐Ÿ˜๐ŸŒน #sulung

Share 6 0
grace_maku. Close up ๐Ÿ˜

#sulung
#pasfotosekolah 
#anakpapamama

Close up ๐Ÿ˜ #sulung #pasfotosekolah #anakpapamama

Share 20 6
sri_lestatari. Terlahir dri rahim yg sama tpi memiliki kepribadian yg berbeda....
#su

Terlahir dri rahim yg sama tpi memiliki kepribadian yg berbeda.... #sulung #bungsu

Share 30 2
Advertisement
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
dini_af1986. #Sulung# โ˜† namanya Afkar labib Ukail arti dari namanya adalah Seorang

#Sulung# โ˜† namanya Afkar labib Ukail arti dari namanya adalah Seorang laki laki yg memiliki pemikiran cerdas dan berakal โ˜† . . . โ™ก nama itu aku yg memilihnya, dan banyak harapan dan impian dari sebuah nama yg aku berikan โ™ก - harapan yg utama untuknya agar dia menjadi anak yg sholeh tentunya, yg memiliki pemikiran cerdas dan berakal dalam mengambil keputusan dalam kehidupan โ—‡ afkar, putra sulungku,. Yg saat ini berusia 7 thn, dia bukan hanya sekedar anak bagiku,, saat ini dia adalah pemimpin dikeluarga ktk abiinya sdg tidak ada..โ—‡ . . . โ™ง afkar, hafidzku, kau tak perlu pintar mengejar dunia nak,.kejar lah akhirat,. Kelak dunia yg akan mengejarmu..โ™ง , , , โ™คafkarku, sulungku, anak sholeh,. Dan kami berdoa kelak dia akan selalu ada mendoakan kami, ketika kami telah tiada, krn hanya itu yg kami butuhkan nak,.kau jadi anak sholeh, yg bisa membantu kami ke syurgaโ™ค * * ^^cat: foto ini diambil tgl 21 agustus 2019 bertepatan dengan Mas Azka ulangtahun, dan kita sedang dalam perjalann untuk menemuinya^^...

Share 13 0
donramdoni. ๐Ÿ˜Ž #sulung #wife

๐Ÿ˜Ž #sulung #wife

Share 62 2

Byk y btul(klu y negatif tu)..cuma bab dlm hati ad bunga tu tipu je lebih...klu ad pun byk yg dh trbakar krn bahang duk lam tu..... *********** Papepun tafsiran kt ats hnyalah pndpt bsifat pribadi dan sendiri tnpa melibatkn org lain.... #anak #sulung #older #elder #family #leader

Share 16 1
deean.avicena. Kesayangan n sering buat gemezz, udah besar nak, tetap jaga lembut hat

Kesayangan n sering buat gemezz, udah besar nak, tetap jaga lembut hatimu y #keanuavicena #sulung #bujang #7mos #boy #notyetaman #bigbrother #gentleheart

Share 9 0
izanazmie. Dialah yang pertama hadir dalam hidup kami. Dia juga yang ter\"cute\"( m

Dialah yang pertama hadir dalam hidup kami. Dia juga yang ter"cute"( menurut katanya). Opss..dialah yang paling kecik..dia lah yang paling pendek..emm apalagi..oo..dialah yg paling putih. Anak ini tidak dilahirkan dengan IQ yang pandai.. Tapi sebagai ibu ....tahu dia berusaha bertungkuslumus untuk meraih kejayaan .. Masih ingat lagi setiap kali ambil kad kemajuan setengah jam kena bebel dalam kereta.. Dia pernah gagal dalam pengajian..tapi dia tak putus asa..dia bangkit dan terus berjuang. Tidak mahu membebankan lagi orang tua nya..dia berusaha lagi dan berjaya mendapatkan penaja utk pengajiannya.. Harini yuran, perbelanjaan, penginapan semua dia yang uruskan.. Bila tanya dia nak apa sebagai hadiah harijadinya..jawabnya " takde apalah mak..semua yang kakya nak mak dah bagi" . Semuga kakya terus berjaya dan bahagia..mak doakan dan semuga suka dgn birthday present tu ye.. Happy birthday sayang yang ke 23..semuga menjadi contoh uttuk adik2 yang lain. #sulung #birthdaygirl

Share 17 3

Happy Milad Kaka Amanda๐Ÿ’–๐Ÿ‘ง๐Ÿ˜..Barakallah Fii Umrik, sehat&sholeha sll, tercapai cita"nya, bahagia dunia akherat๐Ÿ˜™Aamiin YRA๐Ÿ˜‡ #hbd๐ŸŽ‚ #13th #190819 #sulung

Share 29 7
dhzifanny_lulu_aufa. # kakak
#sulung
#pasukan
#cabe rawit

# kakak # kakak #sulung #pasukan #cabe rawit

Share 4 0

Nothing..but tq for the quality time with them. #SingaporeNationalDay #cutiHariRayaHaji #Holiday + jumpa cousin anakยฒ..(syaยฒ).. #diaMauselfieSendiri ๐Ÿ˜

Share 10 0
idhamjuliansyah. Ketika buka galleri dan tetiba ada foto-foto narsis dia ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚
.
.
#mask

Ketika buka galleri dan tetiba ada foto-foto narsis dia ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚ . . #maskiano #son #sulung #cahlanang #selfie #family

Share 20 0
zulmasrita_santi. Terimakasih sudah membuat ibu bangga.semoga Allah memudahkan jalan dan

Terimakasih sudah membuat ibu bangga.semoga Allah memudahkan jalan dan langkahmu dlm meraih impian dan cita citamu.dan semoga selalu menebar kebaikan dan keberkahan di mana pun kamu #sulung q,kebanggaan q.๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ’—๐Ÿ’œ

Share 19 0