(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
edz_v. Doon tayo sa lugar na walang nakakakilala sa atin. Chos!

Doon tayo sa lugar na walang nakakakilala sa atin. Chos!

Share 40 1

When the job is tiring and the shifts feel like neverending only the people around you and a look through the window can save you. Now pick up a song and make it the soundtrack of today's journey ✨🌅🧳🔘 🌄 🌄 🌄 🌄 🌄 🌄 🌄 🌄 🌄 🌄 #sunrise #sunrises #sunrise_sunset_photogroup #sunrise_shotz #sunrise_and_sunset #sunriseoftheday #sunrise_sunset #travelmemories #traveltheworld #traveldeeper #traveldiaries #travelblogger #bestplacestogo #finditliveit #welivetoexplore #stayandwander #visualsoflife #theoutbound #optoutside #modernoutdoorsman #roamtheplanet #getoutstayout #adventurethatislife #splendid_earth #splendid_shotz 🍀📷

Share 160 3
kidreboot. ™⠀
⠀
🅔 a r t h
⠀────⠀⠀
⠀
#Forest #Autumn #Hiking
⠀ ⠀
#fall#weekend#wi

™⠀ ⠀ 🅔 a r t h ⠀────⠀⠀ ⠀ #Forest #Autumn #Hiking ⠀ ⠀ #awesome ⠀ ⠀ ⠀

Share 694 20
Advertisement
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

- swipe to look under the table -

Share 24 2

- harmony gardens -

Share 25 1

• S T R E E T L I G H T S • Actually i would say taking photos of a german autobahn isn't spectacular and not a good idea, but if you increase the exposure time then i would say, it was right sticking to my plan. What do you think? . . . . . #sonyalpha #theimaged #stayandwander #travelawesome #passionpassport #discoverearth #natgeoadventure #agameoftones #exploretocreate #earthfocus #wilderness_culture #beautiful_world #folkcreative #earthofficial #letsgosomewhere #roamtheplanet #wonderfulglobe #timeoutsociety #ourplanetdaily #bestplacestogo #travelobsessed #postcardplaces #travel_drops #folkgood #folkscenery #bestvacations #welivetoexplore #main_vision #natgeotravel #igtones

Share 130 5
edz_v. Saranghae.

Saranghae.

Share 42 2

And even if you’re not here to stay, I’m happy the universe allowed your soul to stop by. . . . . . #australia #melbourne #twelveapostles

Share 7 1

Gue gak pernah inget, waktu kecil gue punya cita-cita jadi apa yaa? Kayanya gue gak punya cita-cita deh, soalnya gak pernah juga gitu inget punya mimpi kaya anak-anak waktu kecil, misal jadi polisi, pilot, dokter atau cita-cita lain yang sering diucap sama anak kecil. Gue dulu cuma mikir, pas udah Gede nanti, gue harus jadi orang kaya! Bisa bikin bahagia mama papa gue. Iya, dulu begitu, tanpa pernah tau menjadi ‘kaya’ itu seperti apa sih?! Sampai akhirnya gue sekarang sudah sebesar ini, dan mulai tau apa itu kaya yang gue inginkan waktu kecil. Alhamdulillah mimpi waktu kecil dulu, bisa gue ciptakan sekarang. Iya, Gue kaya! Bangga banget sama diri gue yang sekarang, dan pasti gue yang masih kecil dulu lagi senyum-senyum sekarang liat apa yang gue capai. Jadi begini, Bagi gue, ada dua cara menjadi orang kaya; memiliki banyak, atau menginginkan sedikit. Dan yang kedua adalah cara yang paling mudah untuk menjadi kaya. Lagi pula, banyak atau sedikit itu hanya sesederhana seberapa besar kita merasa cukup. Gue kaya! Lo juga, kan? 😁💪🏽🙏🏽 . Sebuah cerita #JadiLebihBaik.

Share 78 2

La mente è una stanza in disordine dove troverai ciò che cerchi solo quando smetterai di pensarci. #fotografoitaliano

Share 184 4

а теперь настало моё время поделиться с вами своим отношением к осени. это время, когда всё постепенно умирает. но не полностью, нет - только оболочка. природа продолжает жить, как и моя душа. да, это время эмоциональных спадов, но согласитесь - не всегда же всё должно быть идеально. это время настройки себя на другую волну, на что-то новое, что ждёт меня зимой, ждёт впереди я всегда стараюсь ловить каждый момент своей жизни и жить в этом моменте, и осень не исключение. #длиннопост #autumn #fall #blackandwhite #thoughts #fog #stayandwander #welivetoexplore

Share 6 0

#PictiúrAnLae Shadows / Scáthanna . 160mm, 1/2500, f2.8, ISO 100, Canon 80D, EF 70-200mm f2.8 IS II USM

Share 2 1
Advertisement
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Amazing graffiti gallery outside Kölner Zoo. I spent so much time admiring them that I completely forgot about the zoo in the first place 🤣 But the zoo can wait.. for now 🐵🦓🐘🎒🧱 🎨 🎨 🎨 🎨 🎨 🎨 🎨 🎨 🎨 🎨 #colognegraffiti #colognezoo #germany_insta #germanytourism #cologneart #bestplacestogo #culturetrip #welivetoexplore #streetartist #streetart #graffitistyle #kölnstagram #animallovers #zoologischergarten #travelmemories #instapassport #streetartphotography #streetartglobe #travelmemories #traveladdict #traveldiaries 🍀📷

Share 380 15

От Ниццы обязательно стоит съездить в карликовое государство Монако 🇲🇨 Добраться туда можно двумя способами: поездом и автобусом. ⠀ Автобус номер 100 Monaco Menton всего за час и 1,5€ доставит вас от остановки Le port до Place D'Armes. Дорога по серпантину и умопомрачительные виды вам гарантированы! 🚌 ⠀ Если готовы пожертвовать видами и в приоритете время, то стоит выбрать поезд. 🚂 От вокзала Gare de Nice Ville до железнодорожной станции Монако всего 20 минут 🏫 ⠀ На самом деле, я очень впечатлена 😍 А вы были в Монако? Хотели бы побывать?

Share 51 2

Home to fantastic beaches, a lunar-like landscape and boasting over 300 days of sunshine each year, Lanzarote is a one-of-a-kind island with a lot to offer. . This charming little island is steeped in history, drenched in sun and packed full of culture. . Perfect for romantic escapes and family breaks, it’s a real all-rounder when it comes to holiday destinations 🥰 . . . ℹ️[Unbezahlte Werbung - Namensnennung/Verlinkung] . . . #seamountours #lanzarote #lanzaroteisland #canarianislands #kanaren #ig_canarias #roamtheplanet #beautifulnature #ourplanetdaily #artofvisuals #outdoortones #folkscenery #letsgosomewhere #folkmagazine #lensbible #lensculture #travelholic #urlaub #travelagent #takemoreadventures #passionpassport #theglobewanderer #earthfocus #welivetoexplore #agameoftones #moodygrams #visualcollective

Share 10 1